בלוג האימון של טלי פלד
0
18/02/2013
אימון מנהלים ומיתוג

אימון מנהלים ומיתוג אישי למנהלים

האם מנהלים חושבים על עצמם במונחים של מותג ?
אימון מנהלים מוכיח שלא. מנהלים עסוקים ב'לשרוד' את היוםיום, בלנהל אנשים ומשימות, בלקבל החלטות, בלנהל פרוייקטים, להראות רווחים וביצועים משופרים ועוד.
אימון מנהלים לשם מיתוג ניהולי אישי פרושו הליך בו אנשי מקצוע ו/או חברות בונים את התדמית שלהם כך שהיא מהווה את הזהות העיסקית שלהם.
ומה בין זה לניהול ? כאשר מנהל חושב על עצמו כמותג, הוא למעשה חושב על עצמו במונחים של מקצועיות ואיכות ואיך אני 'נתפס' בעיני אחרים – ממונים, קולגות וכפיפים. תהליך חשיבה זה הוא חלק מתהליך אימון מנהלים.
כאשר מנהל ממתג עצמו הוא למעשה מגדיר את עצמו בהיבטים אלו: כיצד אני רוצה להיתפס ע"י אחרים ברמה המקצועית? כיצד אני רוצה להיתפס ברמה האישית?
לדוגמא : אם מנהל מצפה לאמינות מעובדיו – ראוי שיתפס בעיניהם כמנהל אמין ויהווה דוגמא למונח 'אמינות'. אם מנהל מצפה לפתיחות ושיתוף של עובדיו – הוא חייב להיות מנהל המקיים תקשורת בינאישית טובה, מנהל בעל יכולת הקשבה ומנהל שדלתו פתוחה בפני עובדיו.
אימון מנהלים לצורך מיתוג אישי הוא שלב חיוני לגיבוש זהות ניהולית כאשר הופכים מעובד למנהל.

חומר למחשבה – איך אתם, מנהלים,ממתגים עצמכם בארגון ?

אתם מסכימים? יש לכם מה לומר? אשמח לשמוע את דעתכם:


הוספת תגובה

בחזרה למעלה